محتوای مقاله
14:00 تماس تلفنی با یک نویسنده، برای اطلاعات کلی، برای صحبت در مورد کار خود یا صحبت در مورد چیزی که به شما مربوط می شود. وظیفه من این است که یا به آنها اطمینان دهم که چیزی که آنها را آزار می دهد طبیعی است یا اگر اینطور نیست اقدام کنم. توزیع واقعی با فرآیند ارائه فروش آغاز می شود، که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، همراه با کنار هم قرار دادن ماهرانه کتابفروشان با کتاب هایی که نسخه هایی با بازده بسیار پایین می فروشند. ژانرهای مختلف – و همچنین قالبهای انتشار برای جلد شومیز، تجاری و شومیز – با مشتریانی که از مکانهای خاصی خرید میکنند، طنینانداز میشود. توزیع به معنای واقعی، مقایسه دسته، شکل و قیمت فروشگاه مناسب در مقادیری است که هم برای ناشر و هم برای کتابفروش منطقی است. بازاریابی موفق شامل ایجاد ترکیب مناسبی از تبلیغات، تبلیغات و تبلیغات در یک بودجه بازاریابی تعریف شده برای ایجاد علاقه است که منجر به فروش می شود.
هرگز برای انتشار آثار خود به ناشر پول ندهید و اگر قصد انتشار خود را دارید در مورد برخی از بسته های پیشنهادی بسیار مراقب باشید. برای حمایت از کار خلاقانه خود، ممکن است هزینه مربیگری، ارزیابی نسخه های خطی حرفه ای، پشتیبانی ویراستاری، یا فرصت های آموزشی را بپردازید، اگرچه این امر برای انتشار لازم نیست. اگر یکی داشته باشید، درصدی از درآمد توافق شده خود را به نماینده ادبی خود می پردازید، زیرا بدون شک توصیه های تجاری آنها بیش از آنچه در غیر این صورت به دست می آوردید برای شما به ارمغان می آورد. مشارکت جامعه نویسنده برای ارائه مشاوره در مورد قراردادها و سایر جنبه های زندگی حرفه ای نویسنده نیز مفید است.
چاپ کتاب بدون هزینه
گزینه سوم شما این است که سعی کنید کتاب خود را بدون کمک نماینده برای ناشران ارسال کنید. اکثر ناشران فقط کتابهایی را از نمایندگان ادبی میپذیرند، اما برخی هم هستند که ارسال مستقیم را میپذیرند. یکی از این ناشران را بیابید و برای آنها نامه پرس و جو بنویسید.
هیچ نماینده معتبری برای دیدن دستنوشته شما هزینه مطالعه دریافت نمی کند. نماینده فقط در صورتی درآمد کسب می کند که بتواند کتاب شما را بفروشد. با Preditors & Editors چک کنید تا مطمئن شوید که نماینده رتبه خوبی دارد. هیچ کس نمی خواهد کتابی پر از غلط املایی یا خلأ در داستان بخواند و هیچ نویسنده ای که به خود احترام می گذارد پیش نویس ویرایش نشده منتشر نمی کند. بازاریابی و تبلیغات فراموش نکنید که کتاب خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید!
فرایند چاپ کتاب
با این حال، در مقابل وسوسه صرفه جویی در عناصر ویرایش و طراحی مقاومت کنید. امروز با متخصصان انتشارات خود در Gatekeeper Press تماس بگیرید تا در مورد خدمات تخصصی آنها قیمت بگیرید. البته پاسخ درستی وجود ندارد و بسیاری از کتابها تنها در 2000 نسخه قابل فروش هستند، حتی اگر در یک انتشارات سنتی فروخته شوند.
اما قبل از اینکه یک ایمیل قدیمی به آنها بفرستید، مطمئن شوید که چگونه نامه درخواست بنویسید. چه بخواهید یک کتاب چاپی یا الکترونیکی ایجاد کنید، به طرح جلد نیاز دارید. با چنین فضای رقابتی، جلد کتاب قوی به برجسته شدن عنوان شما کمک می کند. سرمایه گذاری روی یک طراح حرفه ای می تواند معجزه کند، اما ضروری نیست. در نشر سنتی، ناشر با بازاریابی، توزیع و ذخیره کتاب شما سروکار دارد. این روش سنتی چاپ کتاب است که در آن هیچ هزینه ای برای نویسنده وجود ندارد – ناشران انبوه از فروش کتاب سود می برند.
هزینه اخذ مجوز چاپ کتاب
باز هم، بسیاری از اینها به شما، نویسنده، و میزان کار شما برای بازاریابی و فروش بستگی دارد. ناشران از طیف وسیعی از شمارههایی که در این جلسه خرید اولیه ایجاد شدهاند، فعالیت میکنند. پس از موافقت با انتشار دستنوشته شما، ناشر از قبل میداند که کتاب شما باید چند نسخه بفروشد تا سودآور باشد – برای خانه و برای شما. سودآوری سنگ بنای همه کارهایی است که این شرکت در زمینه انتشار انجام می دهد و اغلب به آن ” رقم بودجه” برای هر کتابی می گویند. با زمان و منابع محدود برای تولید هزاران عنوان، اعداد بودجه یکی از راههای اولویتبندی ناشران است. هنگامی که فهرست شخصی خود را از عوامل ادبی مناسب ایجاد کردید، وقت آن است که با آنها تماس بگیرید.
انتشارات چاپ کتاب
نکته اصلی این است که روزنامهنگار همه راههای ممکن را در رسانههای مکتوب و الکترونیکی ملی برای آنها باز میکند. قرمزها Reedsy علاوه بر اینکه بستری برای یافتن فریلنسرها است، خدمات انتشار خود را نیز ارائه می دهد. ابزار قالب کتاب آن به نویسندگان مستقل و خودنشر کمک می کند تا کتاب های الکترونیکی حرفه ای طراحی کرده و فایل های کتاب را به صورت رایگان چاپ کنند. نویسندگان داستان باید یک نسخه خطی کامل تهیه کنند، در حالی که نویسندگان غیرداستانی باید یک پیشنهاد کتاب قوی بنویسند. دانستن آنچه باید بنویسید در وقت شما صرفه جویی می کند و زمانی که کار خود را به دنیا می فرستید حرفه ای تر به نظر می رسید. بسیاری از نویسندگان داستان سعی می کنند کتاب های خود را قبل از تکمیل نسخه خطی منتشر کنند – بی فایده است.
بزرگترین اشتباه بسیاری از نویسندگانی که خود منتشر می کنند این است که بیشتر برای طراحی و بازاریابی هزینه می کنند تا ویرایش حرفه ای و تصحیح. این تا حد زیادی به این بستگی دارد که چقدر زمان می خواهید برای بازاریابی کتاب خود صرف کنید. از روش هایی مانند رسانه های اجتماعی و کتابخانه های محلی برای انتشار این خبر استفاده کنید و دوستان و خانواده را تشویق کنید که دهان به دهان انتشار دهند و نظرات مثبت را بگذارند.
چگونه کتاب چاپ کنیم
با این حال، اگر قصد چاپ کتاب خود را دارید، نیاز به طراحی پشت جلد و پشت جلد نیز دارید. پس از انجام همه کارها، کتاب شما کاملاً آماده انتشار و برای فروش در دسترس عموم خواهد بود. اکنون باید یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش و دستیابی به مخاطبان خود داشته باشید. انتشار کتاب خود را با یک جشن جشن بگیرید، رزرو تور خود را انجام دهید و شروع به انتشار این خبر کنید. اکثر ناشران اصلی نسخههای خطی را مستقیماً از کتاب نمیپذیرند، به این معنی که برای انتشار کتاب خود، اغلب نیاز به دریافت یک نماینده ادبی به عنوان اولین قدم اصلی دارید.